فیل اسپنسر: کنسول‌های نسل بعد می‌توانند در زمینه نرخ فریم بهتر عمل کنند

فیل اسپنسر: کنسول‌های نسل بعد می‌توانند در زمینه نرخ فریم بهتر عمل کنند
می‌توان گفت که یکی از بزرگترین نقص‌های تجربه بازی در کنسو‌ل‌ها این است که گاهی اوقات بازی‌ها بر روی نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه قفل می‌شوند. این یک نکته قابل توجه است؛ مخصوصا این‌ که رایانه‌های شخصی می‌توانند علاوه بر نرخ فریم بالاتر از نظر گرافیکی و فنی نیز بسیار بهتر عمل کنند. کنسول نسل […]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *